Geregistreerd op: 22 nov 2008 22:51 Berichten: 844 Woonplaats: Leusden
Iemand enig idee waarom ik op mijn werk wel naar radio538 online kan luisteren en niet naar dit prachtige 3dhf-radio?? Ik had gisteren hetzelfde bij iemand op een Ipod toch... 538 was prima. 3dhf bouwt wel op en laat zien wat er speelt, maar ik hoor niks.
Het kan natuurlijk zomaar dat ze bepaald verkeer blokkeren. Dat kun je omzeilen door met bijvoorbeeld openvpn een tunnel naar thuis te leggen en alle verkeer over je eigen router te sturen. Of je kunt als je bij xs4all zit een ssh tunnel leggen naar hun proxyserver en daar de radio over laten lopen. Volgens mij kan dat ook (not 100% sure).
kweet niet maar sinds de radio veranderd is hoor ik geen geluid meer. heb van alles geprobeerd maar ligt niet aan mijn comp denk ik. op de laptop doet ie het ook niet.
moet aan je computer instelling liggen ik heb de oude nog online staan probeer die nog eens dat is een flash player er komt wel een nieuwe radio player aan dus even geduld.. FLASH RADIO
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum