Het is nu 19 mei 2013 12:50

The Place For RC Heli Sport

Pagina 1 van 1 [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hoi!
BerichtGeplaatst: 29 feb 2012 21:33 
Progress Pilot L3
Progress Pilot L3

Ik ben Ruud uit Venlo, 34 jaar alweer, constructeur.

(Van '88 tot '99 veel met RC auto's gedaan, als beginneling gestart en met competitie op nationaal en internationaal niveau geeindigd. In '99 gestopt dus, om in 2010 weer bij een locale club te beginnen, gewoon voor de lol.)

Daar waren een paar mensen net met helis begonnen, ze maakten me attent op de 3D Masters in Venlo. Daar wezen kijken en vrijdag 22 Juli 2011 meteen ter plekke een T-Rex 100 bij Fast Lad gekocht. HELI-X 3.0 een paar dagen later als sim gekocht. Twee weken erna een mCP X gekocht, later nog een, en nog een, allen in den treure gevlogen, gecrasht en gerepareerd. Eind Augustus Smacktalk ondekt, daar alle afleveringen van gekocht en allemaal zorgvuldig bestudeerd. Veel op Helifreak en RunRyder gelezen. Wat is internet toch geweldig, zo veel informatie te vinden :).

In November een Mini Protos gekocht en gebouwd, veelal door deze video als inspiratie: http://www.youtube.com/watch?v=kReB9KajA9s&hd=1. Vliegt geweldig. Ik heb zelf wat videos hier staan, niet echt super, maar het gaat wel lekker :): http://www.youtube.com/kjoer

In December Walter benaderd en bij Jupiter hier in Venlo wezen kijken. Na vijf maanden geen 700 meer in actie gezien en gehoord te hebben, bracht Walter meteen een dikke grijns op mijn gezicht. In Februari lid geworden. Met de carnaval hier in vier dagen achter elkaar totaal 46 lipos gevlogen, grin :).

Momenteel een SAB Goblin 700 in pre-order staan.

Afgelopen weekend voor het eerst als deelnemer naar een heli meet geweest, aldus de Snertfly, helemaal top! Voelde me wel een beetje "out of place" tussen al dat geweld :). Vliegen met zoveel achtergrondgeluid en publiek was ook een vreemde gewaarwording. Wel inspiratie opgedaan om meer te gaan simmen en door te zetten! Heel veel toffe dingen gezien en mensen leren kennen :).

Berichttitel: Re: Hoi!
BerichtGeplaatst: 29 feb 2012 22:00 
Site Admin
Site Admin

Hey Ruud, van harte welkom op 3dhelifreakz _bb_ Ja de snertfly was inderdaad erg gezellig, ik heb ook kennis gemaakt met veel nieuwe freakz. Ik zie dat je een Goblin in bestelling hebt staan pff dat kan nog wel even duren want de eerste zending komt nu pas aan!! Maar geduld is niet mijn sterkste kant :o:o

Profiel Stuur privébericht  

BerichtGeplaatst: 01 maart 2012 08:21 
FREAK
FREAK

Dag Ruud, welkom op het forum.
Je gaat wel hard als ik zie wat jij op minder dan een jaar allemaal gekocht en gedaan hebt!
Veel plezier hier en op het veld en misschien eens tot op een volgende meet :tb:

Faster Lower Harder & kapotter

BerichtGeplaatst: 01 maart 2012 17:40 
Progress Pilot L3
Progress Pilot L3

3dhelifreakz schreef:
Hey Ruud, van harte welkom op 3dhelifreakz _bb_ Ja de snertfly was inderdaad erg gezellig, ik heb ook kennis gemaakt met veel nieuwe freakz. Ik zie dat je een Goblin in bestelling hebt staan pff dat kan nog wel even duren want de eerste zending komt nu pas aan!! Maar geduld is niet mijn sterkste kant :o:o

Thanks! Volgens mij hebben we ons elkaar daar nog heel even over gesproken :). Vind de mechaniek echt super strak ontworpen. Ik zou er een van de 2e batch moeten krijgen, ben bezig componenten in te slaan, maar moet ook nog een paar keuzes maken :).

Flexis schreef:
Dag Ruud, welkom op het forum.
Je gaat wel hard als ik zie wat jij op minder dan een jaar allemaal gekocht en gedaan hebt!
Veel plezier hier en op het veld en misschien eens tot op een volgende meet :tb:

Thanks! Ja, ik heb het virus goed te pakken. Het vuur brandt weer zoals dat vroeger met RC cars ook brandde :). Alleen jammer van het weer in Nederland en dagduur in deze tijd van het jaar, af en toe frustrerend :).

BerichtGeplaatst: 01 maart 2012 19:56 
FREAK
FREAK

Hey Ruud,
Ik herken veel in je woorden, Freaky...
Welkom :D

BerichtGeplaatst: 02 maart 2012 00:58 
Progress Pilot L3
Progress Pilot L3

EricW schreef:
Hey Ruud,
Ik herken veel in je woorden, Freaky...
Welkom :D

Dank! We hebben ons tegen het einde van de Snertfly trouwens nog gesproken, had wat vragen over nitro, onbekend terrein voor me :).

Pagina 1 van 1 [ 6 berichten ] 

The Place For RC Heli Sport