Hoi Fred, leuke foto's. Hij lijkt best groot als je hem zo fotografeert. Mooie kleuren ook, die had ik nog niet zo gezien. Veel succes en plezier op de sim.
_________________ vriendelijke groet, Maurice Logo 400 met v bar
bedank voor jullie leuke reacties weer ik ben er zeker super blij mee met mijn align t rex 450 hij is ook super gaaf vooral die kap en die blauwe delen wat 3dhelifreakz ook al zij in zijn bericht ik moet nu nog zo phoenix fligt simulator kopen ze zijn best duur nog zag ik heeft iemand hier er toevallig een voor mijn die er niks meer mee doet
ik heb mischien ook een align t rex 500 dit zit erbij alemaal
align t rex 500 incl motor en regelaar futaba Gyro 401 + futaba servo S9257 digital robbe servo's 8552 fs500mg digital 6 cells lipo baterij 2600 mah Robbe 8213 equalizer Robbe 56671 laadkabel Landingskruis simprop lipo acculader futaba ff7 T7C fast 2,4 ghz zender incl bijbehorende koffer en accu
alles is in nieuwstaat en wordt geleverd met aankoopbonnen en handleidingen alles heeft meer als 1600 euro gekost die kan ik ruilen voor mijn fg marder te waarde van 500 wat ik er voor betaald heb
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum