Het is 05 sep 2010 22:59

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Open brief aan het bestuur van MVA
BerichtGeplaatst: 16 jul 2010 09:23 
FREAK
FREAK
Stuur privébericht  Profiel

wat lul je nou kerel, respect moet verdiend worden dat kryg je niet zomaar omdat je oudt ben, maar als jij achter iemandts rug en klacht indient zonder die person zelf aan te spreken eerst dan ben je laf en geeft dat aan dat je duidelyk geen respect heb voor de helifreaks. Wij zijn de nieuwe generatie en wij trekken meer leden aan in een jaar tyd dan jullie in 20jaar, zoals ik henry,dirk,mike,eric,tim en de rest ken kan ik me niet voorstellen dat je achter hun rug om en klacht indient want je kan en had ze personelyk aan moeten spreken, ik doe me best om dit netjes uit te leggen maar kerel had jij of wie dan ook dat by my gedaan dan had ik de grootste buttplug voor je meegenomen want daar hou je blykbaar van, en diep ook.

BerichtGeplaatst: 16 jul 2010 09:58 
FREAK
FREAK
Stuur privébericht  MSN  Profiel

Rustig maar Aaron :01

iedere club heeft uiteindelijk wel wat. dat Planks and Heli's niet samen gaan is algemeen bekend. tijd voor een nieuwe fase :tb:

BerichtGeplaatst: 16 jul 2010 10:08 
FREAK
FREAK
Stuur privébericht  Profiel

hawkins221 schreef:
wat lul je nou kerel, respect moet verdiend worden ------------had jij of wie dan ook dat by my gedaan dan had ik de grootste buttplug voor je meegenomen want daar hou je blykbaar van, en diep ook.

Mmmmm rustig rustig... Respect moet je verdienen, dit is een beetje respectloos schrijven vind ik. Laten we het feitelijk houden. Plank en koffiemolen gaan niet lekker samen, punt. Wie wat heeft gedaan of niet heeft gedaan, dat doet er niet toe.

Kijk ook eens op: http://www.RCPilotenforum.nl of http://www.schaake.info

Mijn vloot: Futaba ff7+ff9 (35.120 & 2.4) | TREX 500 | TREX 450 SE | Depron tigermoth | Easystar | Holiday | Walkera 004 | Lama v3

BerichtGeplaatst: 16 jul 2010 10:21 
Site Admin
Site Admin
Stuur privébericht  WWW  Profiel

Ok mannen om misverstanden te voorkomen sluit ik deze topic, de boodschap is duidelijk.

Kortom zijn mijn laatste woorden dat ik het echt onbeschoft vind hoe mensen op een vliegclub neerkijken op heli vliegers.. Ik hoop niet dat ik ooit nog iemand tegenkomt die mij onnodig aanvalt omdat ik met een heli vlieg .... :c:

xx00xx

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]