Geregistreerd op: 23 nov 2008 22:16 Berichten: 2748 Woonplaats: amsterdam
wie is er van plan om te komen by ACC.alvast en lyst beginnen van wie en wat. D-air, 3dhelifreak,hawkins.bernard,mvd, jeroen kon volgens my niet echt jammer, kon iemandt my maybe rond 12uur ophalen op 12sep?please! Heeft er iemandt zo en tentje? Voor het geval het echt heet wordt. Any ideas guys?
_________________ mikado logo 500 SE futaba 10ch geen sim
Ik weet niet of de meeting nog door gaat maar ik ben zaterdag helaas niet van de partij omdat mijn vrouwtje haar arm heeft gebroken heb ik die dag andere verplichtingen. Maar voor de gene die wel gaan veeel plezier en foto's en video's maken.
Geregistreerd op: 23 nov 2008 22:16 Berichten: 2748 Woonplaats: amsterdam
zoals het er nu naar uit ziet kan ik niet komen op 12 sep. er zijn wat dingen die ik moet regelen maybe is het verstandig om het een week te verzetten zodat alle freakz er bij kunnen zijn. ik baal hier wel van maar wil er heel graag bij zijn en jeroen ook dus laat ons effe weten.
_________________ mikado logo 500 SE futaba 10ch geen sim
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum